LaCo Crumbs wordt Koopmans Foodcoatings

LaCo Crumbs wordt Koopmans Foodcoatings: Koopmans Koninklijke Meelfabrieken kiest voor eenduidige merkenstrategie 

Koopmans Koninklijke Meelfabrieken (KKM) werkt per 1 mei 2016 met twee business units met een eigen afzender: Koopmans Meel en Koopmans Foodcoatings. De naam LaCo Crumbs komt daarmee te vervallen. KKM kiest  vanuit een B-to-B merkenstrategie voor een herkenbare afzender van al haar commerciële activiteiten.

Paneermeel producent LaCo Crumbs  is in 1993 door KKM gekocht en destijds als aparte entiteit toegevoegd aan de activiteiten. Inmiddels is de scope van deze business unit sterk uitgebreid en speelt Foodcatings een belangrijke rol in de duurzame verwaarding van graan.

Met als pay-off ‘Pure enrichment’, verrijkt Koopmans Foodcoatings foodproducten en creëert meerwaarde voor klanten op het gebied van smaak, kleur en krokantheid op een zo puur mogelijke basis. Hierbij wordt gebruik gemaakt van de bloemexpertise van haar zusterbedrijf Koopmans Meel

De naamswijziging past bij de ambitie om door te groeien naar voorkeursleverancier op het gebied van innovatieve foodcoatings in Europa in de segmenten appetizers & snacks, vis, aardappel, kip & vega.

www.koopmansfoodcoatings.com

Laatste nieuws
16 jan 2018Duurzaam waarde creëren uit graan

Duurzaam waarde creëren uit graan. Dat doen we bij Koopmans Koninklijke Meelfabrieken!…

Lees verder