Laatste nieuws
16 jan 2018Duurzaam waarde creëren uit graan

Duurzaam waarde creëren uit graan. Dat doen we bij Koopmans Koninklijke Meelfabrieken!…

Lees verder

Strategie

Ons belangrijkste strategische doel: puur vanuit de oorsprong duurzame waarde uit graan halen. Dit doel bereiken we in de eerste plaats door te blijven wie we zijn: een familiebedrijf met lange termijnaanpak voor food verwerkende bedrijven in ambacht en industrie.

Maar daarnaast zullen we ook veranderen en onszelf voortdurend blijven verbeteren. Zo investeren we samen met klanten in nieuwe producten en recepturen in lijn met markttrends. En brengen we de waarde van herkomst en duurzaamheid terug in duurzame ketensamenwerking, productontwikkeling en innovaties.

Strategische kernpunten

  • Als onderscheidend familiebedrijf focussen op de lange termijn met food verwerkende bedrijven in ambacht en industrie
  • Door interne focus en externe samenwerking duurzame waarde uit graan realiseren
  • Met ketenpartners investeren in producten en recepturen
  • Zowel intern als extern stimuleren van verandering en verbetering
  • De waarde van herkomst en duurzaamheid verankeren in ketensamenwerking

Basis voor onderscheid en succes: ons merkenhuis

Merkenhuis